pondělí 22. srpna 2011

Developer podal na moji osobu žalobu

Developer ( resp. společnosti Lamar Invest s.r.o, Nikmar Invest s.r.o. a jednatel spol. Lamar invest s.r.o pan Elshad Taghiyev ) podali na moji osobu žalobu na ochranu dobré pověsti právnické osoby a ochranu osobnosti.
Tyto žaloby vnímám pouze jakožto nátlakový prostředek s ohledem na žalobu podanou námi na společnost Lamar Invest s.r.o. stran nepředání části pozemku, neuhrazení nákladů vynaložených s podmáčením a neuhrazení smluvních pokut.

Rovněž v žalobě je uvedena skutečnost, že jediný kdo reklamoval a podával stížnosti v celém projektu jsem byl já, což je více než úsměvné :-) . Myslím, že každý vlastník si může udělat sám obrázek a v duchu si spočítat počty reklamací a hodin trávených řešením nekvalitní práce.

“….Tuto skutečnost lze ostatně demonstrovat I v rámci samotného developerského projektu “ a Zlaté” (viz web http://www.bydlení-na-zlate.cz/), jehož součástí je i rodinný dům žalovaného a u nějž mimo stížností a reklamací žádný jiný vlastník vystavěných nemovitostí reklamace ani stížnosti nepodával.Dále je třeba zdůraznit, že žalobce č.2) zrealizoval I řadu dalších úspěšných projektů….”

3 komentáře:

  1. Městský soud v Praze rozhodl a žalobu na uložení povinnosti písemné omluvy zamítl. Zároveň jsou žalobci povinni nám zaplatit náhradu nákladů řízení. Jsem rád, že se v naší zemi nemusíme bát říci co si myslíme a máme zastání u soudu. Jelikož se strana žalující odvovala, bude mít tato kauza další dějství. škoda, že se developer nevěnuje důležitějším věcem stran kvality a vylepšování návrhu domů nebo na vylepšení komunikace min, s námi coby jejich klientem. Holt pokud někdo staví odlišně od projektové dokumentace, bez patřičných povolení a s diskutabilní kvalitou, měl by si klienty předcházet a ne na ně podávat žaloby... Jelikož jsem kdysi měl vlastní obchodní společnost, opravdu si nedokážu představit, že bych měl ke klientům takovýto přístup. Daniel

    OdpovědětVymazat
  2. Tak druhé dějství proběhlo u Vrchního soudu v Praze, který potvrdil rozsudek soudu prvního stupně , a tedy skutečnost, že se nemusím nikomu omlouvat a můj výrok byl honotícím soudem. Zde bych použil citát "Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí" . Jsem rád, že žijeme v demokratické zemi, kde mohu svobodně prezentovat své názory a zkušenosti a nemusím se obávat perzekuce. Jak jsem již uvedl výše, těžko se mi chápe chování obchodní společnosti, která místo konstruktivního dialogu se se mnou soudí, ale asi nemusím chápat všechno ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,mohla bych se s Vami spojit jinak,než přes tento blog? Vaše informace ohledně sporu jsou pro mě velmi cenné. Děkuji, s pozdravem Hana R.

    OdpovědětVymazat