úterý 21. května 2013

Vypouštěcí/napouštěcí kohouty topení

Jen pro informaci. Minulý týden jsem zjistil, že namontovaný kohout pro napouštění/dopouštění topící soustavy kape. Přestože byl zavřený a zahradní hadice pro dopouštění připojená...tlakem se to neudrželo a kapalo to na zem.
Hadici jsem hned odpojil a douzavřel kohout zátkou. Pokusil jsem se ho vyčistit, ale zbytečné. Tak jsem koupil kohouty nové od firmy IVAR CS a namontoval a v pohodě, nekape.
Pro jistotu jsem ho nechal zaslepený i zátkou a hadici tam připojím jen v době dopouštění.

Koukal jsem, že bych vyměnil kohout i dole u trubky topení, ale k mému překvapení to vypadá, že nejdříve topenáři namontovali trubky, kohout a až pak se dělaly obklady... jelikož kohout je tak blízko zdi a dlažbě (soklu) že nepůjde vytočit. Bude se muset sundat sokl nebo v nejhorším případě zavolat topenáře, aby celé Tčko s kohoutem trošku otočili. ...hm, asi někdo úplně nedomyslel základní věci...

Tak pozor na kohouty, kapou...ikdyž jsou zavřené... ať nejste vytopení.. není to nic příjemného

Žádné komentáře:

Okomentovat